Coccolino Care gél 63PD Sensitive
Kód: E8720181549564Termék részletes leírása
- Coccolino Sensitive folyékony mosószer 63 mosás 2,52l
- Coccolino gél Sensitive 63 mosás
- Mosodai gélt keresel, amitől a ruha tiszta, friss és gyengéd lesz a bőrödhöz? A COCCOLINO Sensitive univerzális mosószerként szolgál, érzékeny bőrű emberek számára. Ezzel a géllel bármilyen ruhát kimoshat, mivel különféle mosószerekhez szükséges összetevőket tartalmaz. Ha foltok vannak a ruháin, a mosógél megbízhatóan eltávolítja azokat. A Coccolino Sensitive mosógélt a mindennapi ruhaápoláshoz fejlesztették ki, és bőrgyógyászatilag tesztelték. Ezt a mosógélt színes és fehér ruhákhoz egyaránt fejlesztették. A termék biztosítja, hogy a ruhanemű mosás vagy szárítás közben ne veszítse el alakját. A tökéletes mosási élmény érdekében kombinálja a Coccolino Pure és Coccolino Sensitive öblítőszerekkel.
- A Coccolino Sensitive gél tulajdonságai:
- - Folyékony mosógél
- - Gyengéd formula
- - Gyengéd az érzékeny bőrre
- - Bőrgyógyászatilag tesztelt
- - Eltávolítja a foltokat
- - Alkalmas fehér és színes ruhákhoz.
- A Coccolino mosógél kellemes illatú, rendkívül kíméletes a ruhaneműhöz, miközben hatékonyan távolítja el a foltokat. Alacsony hőmérsékleten is oldódik, nem csak a ruháit, hanem a természetet is védi.
- A Coccolino mosógélek behatolnak a ruha rostjaiba, ahol segítenek visszaállítani rugalmasságukat és eredeti minőségüket, ugyanakkor gondoskodnak a ruhaneműk tartós színtelítettségéről. Alacsony hőmérsékleten is sikeresen eltávolítják a foltokat, és gyönyörűen illatosítják.
Az Unilever a világ egyik legnagyobb élelmiszer-, háztartási és testápolási termékek szállítója. Portfóliójában több mint 400 márka található, köztük olyan népszerű márkák, mint a Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, SAVO, Hellmann's, Knorr, Lipton, Magnum és Algida, amelyek világszerte állandó helyet foglalnak el a háztartásokban. A vállalat felelős üzleti gyakorlatát a 2010-ben bevezetett Unilever Fenntartható Fejlesztési Terv (USLP) határozza meg. Ez az Unilever tevékenységének középpontjában áll. Célja, hogy csökkentse a környezeti lábnyomot, miközben növeli az üzletet, miközben növeli a társadalomra gyakorolt pozitív hatást. Az Unilever márkák egyre inkább egy világosan meghatározott társadalmi vagy környezetvédelmi küldetésre összpontosítanak. Az Unilevert 1930-ban alapították, és 1991-ben hozta létre cseh fióktelepét. UNILEVER ČR, spol. A prágai székhelyű s ro tizenkilenc másik fiókkal együtt a kelet-európai (EE) régió része.
XL
Kiegészítő paraméterek
Kategória: | Folyékony mosószerek |
---|---|
EAN vonalkód: | 8720181548840 |
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!