Coccolino Care gél 63PD Sensitive
Kód: E8720181549564Termék részletes leírása
- Coccolino Sensitive folyékony mosószer 63 mosás 2,52l
- Coccolino gél Sensitive 63 mosás
- Olyan mosógélt keresel, amely tisztává teszi a ruhaneműt, frissességet kölcsönöz neki és egyben gyengéd a bőrödhöz? A COCCOLINO Sensitive univerzális mosószerként szolgál, érzékeny bőrűek számára alkalmas. Bármilyen ruha mosható ezzel a géllel, mivel különböző mosóanyagokhoz tartalmaz komponenseket. Ha foltok vannak a ruháin, a mosógél megbízhatóan eltávolítja azokat. A Coccolino Sensitive mosógélt a mindennapi rutin mosodai ápoláshoz fejlesztették ki, és bőrgyógyászatilag tesztelt. Ezt a mosógélt színes és fehér ruhákhoz egyaránt kifejlesztették. A termék biztosítja, hogy a ruhák ne veszítsék el formájukat mosás vagy szárítás során. A tökéletes mosási élmény érdekében kombinálja a Coccolino Pure és Coccolino Sensitive öblítőszerekkel.
- A Coccolino Sensitive gél tulajdonságai:
- - Folyékony mosógél
- - Gyengéd formula
- - Gyengéd az érzékeny bőrre
- - Bőrgyógyászatilag tesztelt
- - Eltávolítja a foltokat
- - Alkalmas fehér és színes ruhákhoz.
- A Coccolino mosógél kellemes illatú, rendkívül kíméletes a ruhaneműhöz, miközben hatékonyan távolítja el a foltokat. Alacsony hőmérsékleten is oldódik, és így nem csak a ruháit, hanem a természetet is védi.
- A Coccolino mosógélek behatolnak a ruha rostjaiba, ahol segítenek visszaállítani rugalmasságukat és eredeti minőségüket, de gondoskodnak a ruhanemű színeinek hosszú távú telítettségéről is. Alacsony hőmérsékleten is sikeresen eltávolítják a foltokat, és gyönyörűen illatosítanak.
Az Unilever a világ egyik legnagyobb élelmiszer-, háztartási és testápolási termékek szállítója. Portfóliójában több mint 400 márka található, köztük a népszerű Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, SAVO, Hellmann's, Knorr, Lipton, Magnum vagy Algida márkák, amelyek világszerte állandó helyet foglalnak el a háztartásokban. A vállalat felelős üzleti tevékenységét a 2010-ben bevezetett Unilever Fenntartható Fejlesztési Terv (USLP) határozza meg. Ez az Unilever tevékenységének középpontjában áll. Célja, hogy csökkentse a környezeti lábnyomot, miközben növeli az üzletet, miközben növeli a társadalomra gyakorolt pozitív hatást. Az Unilever márkái egyre inkább egy világosan meghatározott társadalmi vagy környezetvédelmi küldetésre összpontosítanak. Az Unilevert 1930-ban alapították, és 1991-ben hozta létre cseh fióktelepét. UNILEVER ČR, spol. A prágai székhelyű s ro tizenkilenc másik fiókkal együtt a kelet-európai (EE) régió része.
XL
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!